Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
RRP: 255 990 Ft 
227 990 Ft
ÚJ

Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller

Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) elektromos roller
Figyelem

További részletekért görges lejjebb!

Technikai információkért kattints ide.

Xiaomi Electric Scooter 4 Pro 2. Generáció (2024-es modell)

A Scooter 4 Pro 2. generációja a Xiaomi elektromos rollereinek történelmében az eddigi legkomolyabb fejlesztésen esett át. Teljesen új vázat, hátsókerék-hajtást, új gumikat, indexet, erősebb fényű lámpákat, erősebb motort, és korszerűbb akkumulátor kapott. Ezzel a rollerrel nincs többé földrajzi akadály, képes leküzdeni az emelkedőket, és a kanyarstabilitás is nőtt.

  • 10"-es tömlő nélküli gumiabroncs, szélesebb profillal a jobb úttartás és kanyarstabilitás érdekében
  • kb. 60 km*-es akkumulátor hatótáv
  • Jobb gyorsulás és kapaszkodó képesség (22%)
  • Max. teljesítmény 1000W
  • Névleges teljesítmény 400W
  • Dupla fékrendszer (első dobfék + E-ABS hátul)
  • Hordozható, összecsukható kialakítás 3 lépésben (csupán 3mp az összecsukása)
  • 25km/h max. sebesség
  • 120 -200 cm közötti utas számára ajánlott
  • max. 120 kg-ig terhelhető
  • Önsúly: 19 kg
  • Mi Home párosítás szükséges a használatához (Android és iOS rendszerű telefonokra elérhető, bizonyos Huawei készülékekre nem*)

A termék használatához a magyar jogszabályok (a 2021.09.13. állapot) szerint nem kell jogosítvány.


GLS csomagpontra rendelés esetén kérjük győződj meg róla, hogy az adott címen biztosan található csomagpont, mivel a futár csomagautomatába nem tud rollert elhelyezni, ezért a kézbesítés sikertelen lesz!


Első használat előtt kérjük olvasd el az Információk alatt található tájékoztatót, alább!

Szín
Fekete
Sebesség
max. 25 km/h
Hatótávolság
kb. 60 km*
Kerékméret
10 "
Névleges teljesítmény
400 W
Utolsó darabok!
RRP: 255 990 Ft 
227 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 2 280 pont
Információk

 Kedves Vásárlóink!

Kérjük a vásárlást követően, első használat előtt pumpálják fel mindkét gumiabroncsot! Amennyiben az érték 3 bar alatti, nem ajánlott a roller használata (ideális keréknyomás testsúly függvényében 3.4 - 4.1 bar)! Alacsony keréknyomás esetén gyakori az instabil gördülés, valamint megnő a defekt kockázata és a fékút is. Defektes gumira, valamint a puha gumi okozta felni és egyéb szerkezeti károkra a garancia nem érvényesíthető.


A termék használata előtt Mi Home párosítás szükséges. Töltse le a Mi Home/Xiaomi Home alkalmazást, majd telefonjáról Bluetooth kapcsolaton keresztül párosítsa a rollert (Mi Home fiókregisztráció szükséges!). A párosítást követően, első használat előtt, az alkalmazásban található rövid videó megtekintését követően tudja használatba venni a terméket. Párosítás nélkül a roller nem használható!


* Huawei okostelefonokkal a Mi Home/Xiaomi Home App nem használható!




Adatok
Gyártó
Xiaomi
MPN
BHR8067GL
Sebességfokozatok
3 sebesség mód
Lengéscsillapítás
nincs
Maximális terhelhetőség
120 kg
Emelkedő mászóképesség
kb. 22 %
Fékrendszer
Első dobfék + E-ABS hátul
Akkumulátor
lítium-ion
Akkumulátor kapacitás
10 000 mAh / 468Wh
Töltési idő
kb. 9 óra
Méretek kinyitva (H x M x Sz)
1150 x 1215 x 570 mm
Méretek összecsukva (H x M x Sz)
1150 x 506 x 570 mm
Nettó súly
19 kg
Cikkszám
TF00085454
Áttekintés

Megjegyzések:

*1000W max. motorteljesítmény: teljesítménymérővel mértük a motor bemeneti teljesítményét a max. 54,6 VDC feszültség és a max. vágóáram alatt. Megfelelőségi követelmény: 1000W±50W. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.


*22%-os max. emelkedő-mászóképesség: A roller 75 kg±5 kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátorszinttel 15 km/órás sebességgel 10 m-es rámpán ment fel alulról. A teszt során egyenletesen mozgott elakadás vagy áramszünet nélkül, és 6 km/h-nál nagyobb sebességgel hagyta el a rámpát. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.


*25km/h max. sebesség: (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel, 75kg±5kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátor töltöttséggel a roller egy segédvezetési területen gyorsított és fent tartott max. sebességet a vizsgálati terület elérésekor. max. fordulatszámmérővel mértük a vizsgálati területen. max. sebesség: 25km/h±10%. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.


*60 mm széles gumiabroncs felület: a gumiabroncs szélességét nóniuszos tolómérővel mértük, és a mért érték nem volt kisebb a tervezési értéknél, amely a követelmény teljesítését jelzi. A Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) abroncsszélessége 60 mm, a Xiaomi Electric Scooter 4 abroncsszélessége 54,1 mm. Az adatokat a gyártók tesztelik.


*Gyalogos mód: 6km/h. Normál mód: 20 km/h. Sport mód: 25km/h. (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel, 75kg±5kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátor töltöttséggel a roller egy segédvezetési területen gyorsult, és a max. sebességet a vizsgálati terület elérésekor tartotta. A max. sebességet a tesztterületen fordulatszámmérővel vagy Bluetooth-al, illetve műszerfallal mérték. Az adatokat a gyártók tesztelik.


*60 km-es utazási hatótáv: a tesztet azután kezdték meg, hogy a rollert teljesen feltöltötték a mellékelt adapterrel, és az adapter jelzőfénye zöldre váltott. A rollert (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel tesztelték, 75kg±5kg összterheléssel. Sík úton 15 km/h átlagsebességgel haladt, mígnem jelentősen lelassult és nem tudott mozdulni. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.


*468 Wh akkumulátorkapacitás: a tényleges akkumulátorkapacitást egy normál üzemmódban teljesen feltöltött akkumulátoron mérték, a kézikönyvben leírtak szerint, és 1 órán át állni hagyták. Az akkumulátorcsomagot ezután normál hőmérsékleten (25±5) °C-on tartottuk, és 0,5C-s áramerősséggel lemerítettük, amíg el nem érték a megadott kapcsolási feszültséget, vagy be nem kapcsolt az akkumulátorvédelem. A teszt során az akkumulátor kapacitása 484,6 Wh volt 2 akkumulátortöltési és kisütési ciklus után, amely alatt a max. kisülési kapacitást használtuk vizsgált kapacitásként. Az adatokat a gyártók tesztelik.


*Az energia-visszanyerés engedélyezhető és beállítható a Mi Home/Xiaomi Home alkalmazásban.


*1,5 mm-es váz szélesség: a váz szélességét nóniuszos tolómérővel mértük, és a mért érték nem volt kisebb a tervezési értéknél, amely a követelmény teljesülését jelzi. A mért váz szélessége 1,67 mm volt. Az adatokat a gyártók tesztelik.


*500 kg statikus terhelés: amikor a roller álló állapotban volt, 500 kg terhelést alkalmaztak a fellépő felület közepére, 100 mm x 100 mm terhelési terület mellett. A statikus terhelést 5 percig tartottuk. A tesztet követően a vázelemeket megvizsgálták, nem látható-e repedés, törés vagy deformáció. Az adatokat a gyártók tesztelik.

Technikai információk

Spec

Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (1 vélemény)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Még nem írt véleményt a termékről?
Véleményt írok!
Igazolt vásárlás
Vági László
2024.07.01
Pro 4-ről váltottam Pro 4 2nd gen-re. Sajnos az előző elektronikája majdnem kerek 1 év után megadta megát és mivel már az nincs forgalomban, nem volt cserére lehetőség. Így inkább erre váltottam le :)
Előnyök: - Nagy kerekek, aminek köszönhetően stabilabb és a teleszkópos rugózás sem hiányzik betonúton
- Nagyobb akkumulátor, 4%-ra merítve változó használat mellett 49Km táv (77Kg vagyok)
- Erősebb motor, ami emelkedőn nagyon hasznos
- Irányjelző, aminek köszönhetően nem kell a lábammal kalimpálni végre :D
- Automatikus fényszóró bekapcsolás sötétben, ami jópofa, de jobban örültem volna cruise control-nak helyette
- Robosztus megjelenés, szépek a felnik :)
Hátrányok: - Nincs cruise control :(
- Első dobfékes, nincs már tárcsafék hátul
- Az elektromos visszatöltéses fékezés töltöttség függő, 100%-os töltöttség mellett nincs is, ami nagyon megtévesztő, mivel legtöbbször csak motorféket használok
- Lejtmenetben is csak 25Km/h a végsebesség! Ez lehetne előny is, mert védi az elektronikát, de furcsa érzés
- megint egy újfajta töltő vég, nem kompatibilis semmilyen korábbi Xiaomi roller töltővel
- 22Kg, ezzel már nehezebben szállok föl közlekedési eszközökre
Kiegészítő termékek