Gyakran Ismételt Kérdések

TARTALOMJEGYZÉK

RENDELÉS ELŐTT

FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

SZÁLLÍTÁS

KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK

JÓTÁLLÁS, GARANCIA, SZERVIZ

REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

 


 

RENDELÉS ELŐTT

Vásárláskor regisztrálnom kell?

Nem, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, de kifejezetten ajánlott. Így egy későbbi vásárlánál már nem kell megadnia újra az adatait, nyomon követheti rendeléseit, dokumentumait és a hűségpontokat is vásárlói fiókjában gyűjtheti, amelyeket kedvezményre válthat be jövőbeli vásárlásai esetén.

Biztonságban vannak a személyes adataim?

Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink személyiségi jogait, és az adatbiztonságot, ezért a személyes adatok védelméről az alábbi tájékoztatóban olvashat bővebben.

Hol érhetem el Önöket?

Ügyfélszolgálatunk email-ben érhető el minden hétköznap 10 és 17 óra között:

 

info@xiaomishop.hu

Önnek továbbá lehetősége van ügyfélszolgálati űrlap kitöltésére a kapcsolatfelvételhez, illetve webáruházunk élő chat funkcióját is igénybe venni.

Fizikai üzlettel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.

Mikor érkezik meg a termék, ha megrendelem?

Webáruházunkban minden rendelhető termék mellett megtalálható a VÁRHATÓ szállítási idő. Ez a dátum a megrendelés leadását követően az automata visszaigazoló email-ben is feltüntetésre kerül.

A nem megrendelhető termékek esetében email-ben értesítést küldünk, ha újra elérhetővé válnak. Ez email-cím megadásával, az „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” funkcióval kérhető.

Hol kaphatok részletesebb információt a termékekkel kapcsolatban?

Weboldalunkon megtalálhatók a kínált termékek fotói, műszaki adatai és tulajdonságai, de kérjük vegye figyelembe, hogy ezek a leírások tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni.

Honnan tudom, hogy a rendelésem rögzítésre került?

Minden rendelés beérkezését követően rendszerünk azonnali automata visszaigazolást küld a megadott email-címre. Amennyiben ez nem érkezett meg, kérjük ellenőrizze a "SPAM" vagy "Promóciók" mappát.

Tudok cégként vásárolni? Kaphatok egyedi árajánlatot?

Természetesen lehetséges cégként vásárolni webáruházunkban, amennyiben Ön a rendelés leadása során az adatok megadásánál a "Cég/egyéni vállalkozó" gombra kattint.

 

A rendelés rögzítésekor a rendszerünk automatikusan készít a megadott adatokkal díjbekérőt, előlegszámlát a fizetés teljesítésekor és végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvételének visszaigazolása után.

 

Egyedi árajánlatot kizárólag 10 db vagy afeletti ugyanolyan termék egyidejű vásárlásakor tudunk biztosítani. Ebben az esetben kérjük keresse kollégáinkat az info@xiaomishop.hu címen.

 

Fontos szem előtt tartani, hogy céges vásárlás esetén Ön nem jogosult a természetes személyek, fogyasztók bizonyos jogaira, például 14 napon belüli elállásra vagy a kötelező jótállásra.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Ön rendelést adott le webáruházunkban, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak email-ben.

A csomag összekészítéséig minden további nélkül visszamondható a rendelés, ezt követően csomagja feladásra kerül. Ebben az esetben egyszerűen tagadja meg a csomag átvételét.

Előre kifizetett, de lemondott vagy át nem vett csomagok esetén 14 napon belül visszatérítésre kerül a vételár.

Van lehetőség ajándékkártyát, utalványt vásárolni?

Igen, van lehetőség ajándékkártyát vásárolni nálunk, melyet az ajándékozott egyszerűen beválthat a következő vásárlása alkalmával.

Aktuálisan elérhető utalványainkat ide kattintva tekintheti meg.

Ajándékkártyáink nem fizikai termékek, hanem a fizetést követően kuponkódként küldjük ki email-ben őket. Ezek a kuponkódok minden vásárlásnál egyediek és egyszer felhasználhatók.

 

Technikai okokból az ajándékkártyás más, fizikai termékkel együtt nem lehet egyszerre megvásárolni. Így kérjük, amennyiben terméket is és utalványt is szeretne vásárolni, külön adjon le rendelést ezekre.

Természetesen, több ajándékkártya szerepelhet egy azon rendelésben és több fizikiai termékre is adhat le egyben rendelést.

 

Amennyiben az ajándékozott szeretné beváltani ajándékkártyáját, de a rendelés összege alacsonyabb az utalványon szereplőnél, a különbözet megmarad. Ezután a következő vásárlásnál ugyanazzal a kuponkóddal levásárolható a maradék összeg.

 

Ha bármilyen problémát tapasztal az ajándékkártyákkal kapcsolatban, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@xiaomishop.hu címen.


FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

Tudok részletekben fizetni? Van lehetőség áruhitelre?

Bizonyos termékek esetén van lehetősége OTP Áruhitel igénylésére. 

Amennyiben a terméknél elérhető az áruhitel, mint fizetési mód, akkor a termék oldalán megtalálható hitelkalkulátorunk az "ADATOK" rész felett.

Ha nem talál hitelkalkulátort a termékoldalon, akkor az adott terméknél nincs lehetőség részletfizetésre.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Kérjük aktuális fizetési módjainkról olvassa el tájékoztatónkat.

 

    Ha előreutalással vagy bankkártyával kifizetem a megrendelést, hogyan bizonyosodhatok meg róla, hogy a kifizetés sikeres volt?

    Az összeg lekönyvelését előlegszámlával igazoljuk vissza, melyet a rendelésben megadott email-címre küldünk ki.

    A vásárlói fiókomban kifizetetlennek látom a rendelést, pedig már elutaltam/kifizettem bankkártyával. Mi történt?

     

    Jelenleg bizonyos rendeléseknél nem megfelelően tünteti fel a rendszer a fizetési állapotot a vásárlói fiókban. Ez egyismert hiba, melynek kijavításán már dolgozunk. Megértését és türelmét köszönjük!

     

    Amennyiben már megkapta email formájában az előlegszámlát vásárlásához, a kifizetés beérkezett hozzánk, nincs vele további teendője.

     

    Fontos tudni, hogy az utalások feldolgozása nem automatikus, hanem naponta egyszer manuálisan dolgozzák fel kollégáink a reggeli órákban. 

     

    Mit tartalmaz a számla?

    A vevő és eladó adatai mellett a számla tartalmazza a termék árát, a szállítási költséget és az áfát. Amennyiben számlamódosításra lenne szüksége, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.

     

    Kérhetek 0% adótartalommal bíró számlát?

    A számla a Magyarországon érvényes 27% ÁFA-t tartalmazza, ettől eltérő számlát nem tudunk kiállítani.

    Hogyan kapom meg a számlát? Miért nem kaptam számlát?

    A számla elektronikus formában, a megadott e-mail címre kerül kiküldésre. Bankkártyás és előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.

    A végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvétele után küldjük Önnek email-ben. 

    Kérjük, hogy a számla elkészítéséhez szükséges adatok megadásakor legyen körültekintő!

    Amennyiben nem kapta meg, vagy nem találja a számlát a csomag átvétele után sem, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.


    SZÁLLÍTÁS

    Milyen szállítási módok érhetők el?

    Kérjük, minden szállítási mód esetén legyen tekintettel a várható kiszállítási időre!

    GLS házhozszállítás

    mygls_api

    Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.


    A szállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, 3 órás időintervallum megjelöléssel, mely intervallumról a futárszolgálat aznap reggel értesíti a címzettet a futár elérhetőségével együtt.

    Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második és a harmadik kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. A harmadik kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag visszaszállításra kerül. Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a futárszolgálat maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja a logisztikai szolgáltatónkhoz. Átvétel megtagadása esetén a futárszolgálat nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a feladónak. A csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor. Ez az összeg maximum 500.000 Ft lehet (ha megrendelésed összértéke ezt meghaladja, előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről! Amennyiben ez nem történik meg és jegyzőkönyv felvétele nélkül a csomag átvételre kerül, úgy tartalmának sérülése esetén felelősséget vállalni nem tudunk.


    Kiválóan felépített hálózatával gyors és zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé, így a csomagok már a feladást követő munkanapon kiszállításra kerülnek.

    A hatalmas GLS HUB mellett 89 depó és több mint 2200 futár gondoskodik arról, hogy a csomagok a megfelelő szortírozást követően minél előbb eljuthassanak a címzettekhez. A házhozszállítás mellett 1700 átadópontból (GLS CsomagPontok és GLS Automaták) álló hálózatával a GLS ebben a szegmensben is országos lefedettséget kínál.

    GLS csomagautomatába történő szállítás
    mygls_api

    Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán

    Csomagját gyorsan és egyszerűen átveheti az Ön által kért GLS Csomagautomatában is. A GLS csomagautomata választása esetén az ország több mint 400 településének több mint 1000 csomagautomatája közül választhat kiszállítási pontot. A bevásárlóközpontokban található automaták elérhetősége függ a bevásárlóközpontok nyitvatartásától, azonban ezek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.

    A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitvatartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre!

    FONTOS, hogy az utánvéttel leadott rendelését a GLS csomagautomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki (az automata érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet).

    A csomag súlya legfeljebb 40 kg lehet, mérete pedig nem haladhatja meg a 51 x 42 x 39 cm-t (hosszúság x magasság x szélesség).

    Keresse az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.

     

    Foxpost csomagautomaták
    foxpost_hu_api2_automata
    A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők jellemzően 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti a csomagot. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.
    Személyes átvétel - iLogistic Csomagpont Budapest
    A megrendelt termékek személyes átvételére a Boráros téren, a Duna Ház Üzletközpontban van lehetőség! Amennyiben az adott terméknél ez a szállítási mód elérhető, úgy megjelenik a szállítási módok választásánál! Raktáron lévő termékek esetén a legtöbb esetben a következő munkanapon 16:00-tól már átvehető a termék, de ahogy a rendelése átvehető lesz SMS és e-mailben is értesítünk róla!
    (A személyes átvételi ponton nincsenek termékek, csak a kifejezetten a megrendelések kerülnek ide, mindenképpen várja meg az értesítést az átvétel lehetőségéről)

    Cím és nyitvatartás:
    ILogistic Kft.
    Duna Ház Üzletközpont 1095 Budapest
    Boráros tér 7. Fsz.

    Nyitvatartás:
    hétfő - péntek 12:00 - 19:00
    szombat 10:00 - 15:00

    A személyes átvétel díja 990 Ft.

    Amennyiben a megrendelt termékből azonnal elérhető raktárkészlettel rendelkezünk, a hozzánk beérkező rendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon átadjuk a rendelésben Ön által kiválasztott szállító partnerünknek. Házhozszállítás vagy GLS CsomagPont választása esetén a GLS futárszolgálatnak vagy csomagautomatához történő rendelés esetén a FOXPOST futárszolgálatnak adjuk át csomagját. Bizonyos ritka esetekben előfordulhat, hogy az átadásra csak később kerül sor, ilyenkor az átfutási idő akár 3-10 munkanap is lehet. Ezekben az esetekben az érintett megrendelőket a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.

    Kérjük, hogy ezen szállítási mód esetén mindenképp várja meg az értesítést az átvétel előtt!

    MPL futárszolgálat
    mpl

    Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. A világ bármely szegletébe, gyorsan, kényelmesen, megfelelő áron, az egyedi igényeknek is megfelelve kínál futárszolgáltatást.

    E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!

     

    MPL PostaPont
    postapont

    Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását.

    E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!

     

    MPL Csomagautomaták
    postapont

    Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta csomagautomatáiba kérheti a csomag kiszállítását.

    E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!

    Mennyibe kerül a kiszállítás?

     

    Aktuálisan elérhető szállítási díjainkról ezen a linken tud bővebben tájékozódni.

     

     



    KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK

    Mi a teendő, ha a megrendelésem sérült vagy hiányos?

     

    Ha a küldemény láthatóan sérült vagy felbontott, mindenképp tagadja meg az átvételt, kérjen jegyzőkönyvet a futártól, ezután haladéktalanul jelezze felénk a megadott ügyfélszolgálati e-mail címen.

     

    A bejelentés nélkül átvett küldemény tartalmának sérüléséért felelősséget nem vállalunk. Ha a csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő termék sérült vagy hiányos, kérjük fényképekkel együtt azonnal jelezze felénk és igyekszünk mihamarabb orvosolni a problémát.

     


    Kitől kaphatok technikai segítséget, supportot?

    Weboldalunkon a termékek minden általunk ismert paraméterét feltüntetjük.

    A termékek tesztelésére, kipróbálására nincs lehetőségünk, ezért kérdés esetén megoldás lehet, ha felkeresi a gyártó supportját, vagy a gyártó termékével foglalkozó fórumot, ahol hasznosabb, gyakorlatiasabb információval tudnak szolgálni.

     


    Visszaküldhetem-e a terméket, ha nem tetszik?

    Természetesen, a hatályos rendelkezések szerint Fogyasztónak minősülő vásárlóink élhetnek az elállás jogával indoklás nélkül.

    Ennek részleteiről, feltételeiről és menetéről itt olvashat.

    Hogyan és hova juttathatom vissza azt a terméket, amitől szeretnék elállni?

    Csomagját személyesen vagy futárszolgálattal is van lehetősége visszajuttatni hozzánk.

     

    Személyes átadás:

     

    iLogistic Kft. - Csomagpont

    Duna Ház üzletközpont

    1095 Budapest

    Boráros tér 7. Fsz. (UniCredit Bankfiókkal szemben)

     

    Nyitvatartás:

    hétfő - péntek: 12:00 - 19:00

    szombat: 10:00 - 15:00

     

    Futárszolgálat:

    Peak Advisor Kft.

    1107 Budapest

    Ceglédi út 1-3.

    Fszt. 36.

     

    Ezen a címen ügyfélfogadás nem történik!

    Kérjük a gyors és zökkenőmentes ügyintézés érdekében NE válassza a Foxpost csomagautomatás visszaküldés lehetőségét, mert a csomagot automatikusan a feladóhoz kézbesítik (Biatorbágy), ahol logisztikai partnerünk NEM kezel 14 napon belüli elállásokat.

     

    Miként jelezhetem az elállási szándékomat?

     

    Elállását kérjük mindenképp írásban jelezze felénk az info@xiaomishop.hu címen.

    Ennek részleteiről itt olvashat.

    Mikor NEM élhetek elállási jogommal?

     

    • céges vásárlás esetén (a vásárló nem minősül Fogyasztónak)
    • ha a bejelentés az átvételtől számítva meghaladja a 14 naptári napot
    • higiéniai termékek esetén. (Pontos felsorolást itt olvashat.)
    • amennyiben a terméken kipróbáláson túli használat jelei láthatók (karcok, hiányos alkatrészek, sérülés)


    Utóbbi esetben az elállást nem tudjuk 100%-osként elfogadni. Ebben az esetben a terméktől ugyan továbbra is elállhat, de a sérülések mértékétől függően levonásra kell számítani. Ez alól kivétel a termék csomagolása.

    Az elállás feltételeiről bővebben.


    JÓTÁLLÁS, GARANCIA, SZERVIZ

    Mit tegyek, ha meghibásodott a termék vagy nem működik rendeltetésszerűen?

    Meghibásodott termék esetén keresse közvetlenül szervizpartnerünket és igényeljen INGYENES háztól házig futárt.

     

     

    A garanciális és szervizelési feltételekről bővebben ide kattintva tud tájékozódni.



    REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

    Elégedetlen vagyok a céggel, az ügyintézéssel, vagy a megrendelés folyamatával. Hova fordulhatok a problémámmal?

    Abban az esetben, ha panasza van cégünkkel, termékeinkkel, a vásárlás vagy a szervizelés folyamatával kapcsolatban, mindenekelőtt kérjük először jelezze felénk és igyekszünk kölcsönösen kielégítő módon megoldani a problémát.

    Ha ez nem nyújt Ön számára megfelelő megoldást, akkor a következő platformokon jelentheti a problémát:

    • vagy fordulhat a területileg illetékes békéltető testülethez, melyek listája az ÁSZF 11.pontjában található.