Gyakran Ismételt Kérdések
TARTALOMJEGYZÉK
|
|
|
|
|
|
|
Vásárláskor regisztrálnom kell?
Nem, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, de kifejezetten ajánlott. Így egy későbbi vásárlánál már nem kell megadnia újra az adatait, nyomon követheti rendeléseit, dokumentumait és a hűségpontokat is vásárlói fiókjában gyűjtheti, amelyeket kedvezményre válthat be jövőbeli vásárlásai esetén.
|
Biztonságban vannak a személyes adataim?
Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink személyiségi jogait, és az adatbiztonságot, ezért a személyes adatok védelméről az alábbi tájékoztatóban olvashat bővebben.
|
Hol érhetem el Önöket?
Ügyfélszolgálatunk email-ben érhető el minden hétköznap 10 és 17 óra között:
Fizikai üzlettel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.
|
Mikor érkezik meg a termék, ha megrendelem?
Raktáron lévő termékek esetén a terméket néhány munkanapos átfutási idővel szállítjuk, de legkésőbb az ÁSZF-ben feltüntetett 30 napon belül. A nem megrendelhető termékek esetében email-ben értesítést küldünk, ha újra elérhetővé válnak. Ez email-cím megadásával, az „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” funkcióval kérhető.
|
Hol kaphatok részletesebb információt a termékekkel kapcsolatban?
Weboldalunkon megtalálhatók a kínált termékek fotói, műszaki adatai és tulajdonságai, de kérjük vegye figyelembe, hogy ezek a leírások tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni.
|
Honnan tudom, hogy a rendelésem rögzítésre került?
Minden rendelés beérkezését követően rendszerünk azonnali automata visszaigazolást küld a megadott email-címre. Amennyiben ez nem érkezett meg, kérjük ellenőrizze a "SPAM" vagy "Promóciók" mappát. Ezen felül amennyiben Ön regisztrált vásárlói fiókjában belejelentkezve adta le rendelését, fiókján belül is nyomon követheti azt.
|
Tudok cégként vásárolni? Kaphatok egyedi árajánlatot? |
Természetesen lehetséges cégként vásárolni webáruházunkban, amennyiben Ön a rendelés leadása során az adatok megadásánál a "Cég/egyéni vállalkozó" gombra kattint.
A rendelés rögzítésekor a rendszerünk automatikusan készít a megadott adatokkal díjbekérőt, előlegszámlát a fizetés teljesítésekor és végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvételének visszaigazolása után.
Egyedi árajánlatot kizárólag 10 db vagy afeletti ugyanolyan termék egyidejű vásárlásakor tudunk biztosítani. Ebben az esetben kérjük keresse kollégáinkat az info@xiaomishop.hu címen.
Fontos szem előtt tartani, hogy céges vásárlás esetén Ön nem jogosult a természetes személyek, fogyasztók bizonyos jogaira, például 14 napon belüli elállásra vagy a kötelező jótállásra.
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben Ön rendelést adott le webáruházunkban, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak email-ben. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében vagy a rendeléskor használt email címet vagy a rendelési azonosítót is adja meg.
Előre kifizetett, de lemondott vagy át nem vett csomagok esetén 14 napon belül visszatérítésre kerül a vételár.
Van lehetőség ajándékkártyát, utalványt vásárolni?
Igen, van lehetőség ajándékkártyát vásárolni nálunk, melyet az ajándékozott egyszerűen beválthat a következő vásárlása alkalmával.
Aktuálisan elérhető utalványainkat ide kattintva tekintheti meg.
Ajándékkártyáink nem fizikai termékek, hanem a fizetést követően kuponkódként küldjük ki email-ben őket. Ezek a kuponkódok minden vásárlásnál egyediek és egyszer felhasználhatók.
Technikai okokból az ajándékkártyás más, fizikai termékkel együtt nem lehet egyszerre megvásárolni. Így kérjük, amennyiben terméket is és utalványt is szeretne vásárolni, külön adjon le rendelést ezekre. Természetesen, több ajándékkártya szerepelhet egy azon rendelésben és több fizikiai termékre is adhat le egyben rendelést.
Amennyiben az ajándékozott szeretné beváltani ajándékkártyáját, de a rendelés összege alacsonyabb az utalványon szereplőnél, a különbözet megmarad. Ezután a következő vásárlásnál ugyanazzal a kuponkóddal levásárolható a maradék összeg.
Ha bármilyen problémát tapasztal az ajándékkártyákkal kapcsolatban, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@xiaomishop.hu címen.
|
|
Tudok részletekben fizetni? Van lehetőség áruhitelre?
Sajnos webáruházunkban jelenleg nincs lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre.
|
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Kérjük aktuális fizetési módjainkról olvassa el tájékoztatónkat.
|
Ha előreutalással vagy bankkártyával kifizetem a megrendelést, hogyan bizonyosodhatok meg róla, hogy a kifizetés sikeres volt?
Az összeg lekönyvelését előlegszámlával igazoljuk vissza, melyet a rendelésben megadott email-címre küldünk ki. Amennyiben Ön rendelésekor regisztrált vásárlói fiókjába bejelentkezett, úgy a fiókban a "Rendeléseim" menüpontban megtalálja majd az összes folyamatban lévő vagy lezárt rendelését, és mellette azt, hogy fizetett vagy fizetetlen.
|
Mit tartalmaz a számla?
A vevő és eladó adatai mellett a számla tartalmazza a termék árát, a szállítási költséget és az áfát. Amennyiben számlamódosításra lenne szüksége, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.
|
Kérhetek 0% adótartalommal bíró számlát?
A számla a Magyarországon érvényes 27% ÁFA-t tartalmazza, ettől eltérő számlát nem tudunk kiállítani.
|
Hogyan kapom meg a számlát? Miért nem kaptam számlát?
A számla elektronikus formában, a megadott e-mail címre kerül kiküldésre. Bankkártyás és előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.
A végszámlát a rendelés teljesítésekor, tehát a csomag átvétele után küldjük Önnek email-ben.
Kérjük, hogy a számla elkészítéséhez szükséges adatok megadásakor legyen körültekintő!
Amennyiben nem kapta meg, vagy nem találja a számlát a csomag átvétele után sem, keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken.
|
|
Milyen szállítási módok érhetők el?
GLS házhozszállítás
Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.
GLS csomagautomatába történő szállítás
Gyakori kérdések a futárszolgálat weboldalán.
Csomagját gyorsan és egyszerűen átveheti az Ön által kért GLS Csomagautomatában is. A GLS csomagautomata választása esetén az ország több mint 400 településének több mint 1000 csomagautomatája közül választhat kiszállítási pontot. A bevásárlóközpontokban található automaták elérhetősége függ a bevásárlóközpontok nyitvatartásától, azonban ezek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.
A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitvatartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre! FONTOS, hogy az utánvéttel leadott rendelését a GLS csomagautomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthető ki (az automata érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet). A csomag súlya legfeljebb 40 kg lehet, mérete pedig nem haladhatja meg a 51 x 42 x 39 cm-t (hosszúság x magasság x szélesség). Keresse az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.
Foxpost csomagautomaták
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők jellemzően 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti a csomagot. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.
Személyes átvétel - iLogistic Csomagpont Budapest
A megrendelt termékek személyes átvételére a Boráros téren, a Duna Ház Üzletközpontban van lehetőség! Amennyiben az adott terméknél ez a szállítási mód elérhető, úgy megjelenik a szállítási módok választásánál! Ahogy a rendelése átvehető lesz SMS és e-mailben is értesítjük róla!
(A személyes átvételi ponton nincsenek termékek, csak a kifejezetten a megrendelések kerülnek ide, mindenképpen várja meg az értesítést az átvétel lehetőségéről.) Cím és nyitvatartás: ILogistic Kft. Duna Ház Üzletközpont 1095 Budapest Boráros tér 7. Fsz. Nyitvatartás: hétfő - péntek 12:00 - 19:00 szombat 10:00 - 15:00 A személyes átvétel díja 990 Ft.
Kérjük, hogy ezen szállítási mód esetén mindenképp várja meg az értesítést az átvétel előtt!
MPL futárszolgálat
Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. A világ bármely szegletébe, gyorsan, kényelmesen, megfelelő áron, az egyedi igényeknek is megfelelve kínál futárszolgáltatást. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!
MPL PostaPont
Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!
MPL Csomagautomaták
Ezzel szállítási móddal a Magyar Posta csomagautomatáiba kérheti a csomag kiszállítását. E szállítási mód kiválasztása esetén további 4990 Ft postai ügyintézési díjat számítunk fel! A postai ügyintézés miatt a kijelzett szállítási időhöz képest hosszabb átfutási idővel kell számolni!
|
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Aktuálisan elérhető szállítási díjainkról ezen a linken tud bővebben tájékozódni.
|
KÉZBESÍTETT RENDELÉSEK |
Mi a teendő, ha a megrendelésem sérült vagy hiányos?
Ha a küldemény láthatóan sérült vagy felbontott, mindenképp tagadja meg az átvételt, kérjen jegyzőkönyvet a futártól, ezután haladéktalanul jelezze felénk a megadott ügyfélszolgálati e-mail címen.
A jegyzőkönyv felvétele nélkül átvett küldemény tartalmának sérüléséért felelősséget nem vállalunk. Ha a csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő termék sérült vagy hiányos, kérjük fényképekkel együtt azonnal jelezze felénk és igyekszünk mihamarabb orvosolni a problémát.
|
Kitől kaphatok technikai segítséget, supportot?
Weboldalunkon a termékek minden általunk ismert paraméterét feltüntetjük.
A termékek tesztelésére, kipróbálására nincs lehetőségünk, ezért kérdés esetén megoldás lehet, ha felkeresi a gyártó supportját, vagy a gyártó termékével foglalkozó fórumot, ahol hasznosabb, gyakorlatiasabb információval tudnak szolgálni.
|
Visszaküldhetem-e a terméket, ha nem tetszik?
Természetesen, a hatályos rendelkezések szerint Fogyasztónak minősülő vásárlóink élhetnek az elállás jogával indoklás nélkül. Ennek részleteiről, feltételeiről és menetéről itt olvashat.
|
Hogyan és hova juttathatom vissza azt a terméket, amitől szeretnék elállni?
Csomagját személyesen vagy futárszolgálattal is van lehetősége visszajuttatni hozzánk.
Személyes átadás:
iLogistic Kft. - Csomagpont Duna Ház üzletközpont 1095 Budapest Boráros tér 7. Fsz. (UniCredit Bankfiókkal szemben)
Nyitvatartás: hétfő - péntek: 12:00 - 19:00 szombat: 10:00 - 15:00
Futárszolgálat:
Peak Advisor Kft. 1107 Budapest Ceglédi út 1-3. Fszt. 36.
Ezen a címen ügyfélfogadás nem történik!
Kérjük a gyors és zökkenőmentes ügyintézés érdekében NE válassza a Foxpost csomagautomatás visszaküldés lehetőségét, mert a csomagot automatikusan a feladóhoz kézbesítik (Biatorbágy), ahol logisztikai partnerünk NEM kezel 14 napon belüli elállásokat.
|
Miként jelezhetem az elállási szándékomat?
Elállását kérjük mindenképp írásban jelezze felénk az info@xiaomishop.hu címen. Ennek részleteiről itt olvashat.
|
Mikor NEM élhetek elállási jogommal?
|
|
Mit tegyek, ha meghibásodott a termék vagy nem működik rendeltetésszerűen?
Meghibásodott termék esetén keresse közvetlenül szervizpartnerünket és igényeljen INGYENES háztól házig futárt.
A garanciális és szervizelési feltételekről bővebben ide kattintva tud tájékozódni.
|
REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS |
Elégedetlen vagyok a céggel, az ügyintézéssel, vagy a megrendelés folyamatával. Hova fordulhatok a problémámmal?
Abban az esetben, ha panasza van cégünkkel, termékeinkkel, a vásárlás vagy a szervizelés folyamatával kapcsolatban, mindenekelőtt kérjük először jelezze felénk és igyekszünk kölcsönösen kielégítő módon megoldani a problémát.
Ha ez nem nyújt Ön számára megfelelő megoldást, akkor a következő platformokon jelentheti a problémát:
|