Változás az ügyfélszolgálatunk működésében

Kedves Vásárlóink!

 
Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2024. január 15-től telefonos vevőszolgálatunkat felváltja az élő csevegés lehetősége.

Az új csevegés funkció továbbra is lehetőséget ad vásárlóinknak arra, hogy nyitvatartási időn belül élő ügyfélszolgálatos kollégákkal egyeztessenek problémáikról, mégis hatékonyabb a telefonos egyeztetésnél.
 
Miért jó ez vevőinknek?
 
  • hatékony: kollégáink egyszerre több vásárlóval is kezelhetnek beszélgetést

  • kényelmes: lehetővé teszi a képek, dokumentumok és más fájlok könnyű megosztását munkatársainkkal
  • visszakövethető: a beszélgetés lezárásakor kérhet másolatot a teljes csevegésről, így később is visszaolvashatók az elhangzottak

  • ingyenes: az Ön által kezdeményezett hívás költsége megszűnik, hiszen az élő chat teljesen díjmentes
 
Bízunk benne, hogy ezek az előnyök együttesen javítják az ügyintézést vásárlóink számára!