Változás az ügyfélszolgálatunk működésében
Kedves Vásárlóink!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2024. január 15-től telefonos vevőszolgálatunkat felváltja az élő csevegés lehetősége.
Az új csevegés funkció továbbra is lehetőséget ad vásárlóinknak arra, hogy nyitvatartási időn belül élő ügyfélszolgálatos kollégákkal egyeztessenek problémáikról, mégis hatékonyabb a telefonos egyeztetésnél.
Miért jó ez vevőinknek?
- hatékony: kollégáink egyszerre több vásárlóval is kezelhetnek beszélgetést
- kényelmes: lehetővé teszi a képek, dokumentumok és más fájlok könnyű megosztását munkatársainkkal
- visszakövethető: a beszélgetés lezárásakor kérhet másolatot a teljes csevegésről, így később is visszaolvashatók az elhangzottak
- ingyenes: az Ön által kezdeményezett hívás költsége megszűnik, hiszen az élő chat teljesen díjmentes
Bízunk benne, hogy ezek az előnyök együttesen javítják az ügyintézést vásárlóink számára!